تحقیق موانع تجارت الكترونيك

مطالب دیگر:
📚تحقیق بررسي رابطه دختر و پسر در جامعه امروز📚تحقیق بررسي علل پيشرفت و تعالي فرهنگی ایران📚پاورپوینت مبحث زاویه ریاضی چهارم دبستان📚پاورپوینت تفریق اعداد مخلوط ریاضی چهارم ابتدایی📚تحقیق جايگاه بسيج از ديدگاه حضرت امام📚تحقیق تورم در اقتصاد اسلامی📚تحقیق جنگ شناسي يا پولمولوژي با جامعه شناسي جنگ📚تحقیق جايگاه اجتماعي زنان از دو ديدگاه حجاب📚تحقیق تربيت فرزند📚پاورپوینت درس دوم فارسی چهارم دبستان📚پاورپوینت درس 19 مطالعات اجتماعی چهارم دبستان📚پاورپوینت مبحث گوناگونی گیاهی علوم چهارم دبستان📚پاورپوینت درس 16 مطالعات اجتماعی چهارم ابتدایی آب و هوا📚پاورپوینت درس 14 مطالعات اجتماعی چهارم دبستان📚تحقیق رئاليسم و نقش شخصيت پردازي📚پاورپوینت مبحث آسمان در شب علوم چهارم دبستان📚پاورپوینت علم و عمل درس شانزدهم فارسی چهارم ابتدایی📚تحقیق تعارض وماهيت آن📚تحقیق روان شناسی فردی آلفرد آدلر📚پاورپوینت مبحث بدن ما (2) علوم چهارم دبستان📚پاورپوینت تفسیر نقاشی کودکان با موضوع خانواده📚پاورپوینت درس ششم مطالعات اجتماعی چهارم دبستان📚پاورپوینت مبحث عدد اعشاری ریاضی چهارم دبستان📚پاورپوینت مبحث عدد مخلوط ریاضی چهارم دبستان📚پاورپوینت فصل سنگ‌ها از کلاس چهارم دبستان
تحقیق موانع تجارت الكترونيك|35017719|typ|تی وای|فایل کامل|موانع تجارت الكترونيك, تحقیق در مورد موانع تجارت الكترونيك, دانلود تحقیق موانع تجارت الكترونيك, دانلود رایگان تحقیق موانع تجارت الكترونيك, پروژه موانع تجارت الكترونيك, مقاله موانع تجارت الكترونيك, تحقیق حسابداری در مورد موانع تجارت الكترونيك, پروژه د,,,
به وب سایت دانلود و دریافت فایل های درسی آموزشی خوش آمدید اکنون مشخصات فایل تحقیق موانع تجارت الكترونيكرا مشاهده می نمایید

مشخصات فایل:

قالب بندی: فایل word و قابل ویرایش
تعداد صفحات: 40


بخشی از متن تحقیق:
چكيده:
بحث
EC بحث روز اقتصاد جهاني است و هر كشوري كه توجه لازم را به EC (تجارت
الكترونيك) نداشته باشد از گردونة رقابت جهاني عقب مي افتد. يكي از مراحل
اصلي برنامه ريزي EC، شناخت موانع آن مي باشد. در اين راستا در اين مقاله و
پژوهش به شناسايي موانع تجارت الكترونيك در ايران پرداخته مي شود. داده
هاي لازم براي شناسايي موانع از جامعه آماري متخصصان دست اندر كار در اين
زمينه در ايران از طريق پرسشنامه جمع آوري گرديد. نتايج تحقيق نشان مي دهد
كه موانع بكارگيري EC در ايران به ترتيب اولويت عبارتند از: مشكلات و موانع
بازرگاني و گمركي، مشكلات مربوط به پرداختهاي اينترنتي و الكترونيكي،
مشكلات و موانع آموزشي و فرهنگي و رفتاري، مشكل اينترنت، مشكلات حقوقي و
قانوني و امنيتي،مشكلات و موانع فني و زير ساختاري و سخت افزاري، مشكلات
مالي و نرم افزاري.

مقدمه
پيشرفت فناوري اطلاعات مبتني بر
كامپيوتر موجب تغييرات بزرگي در كسب و كارهاي مختلف شده و در حال متحول
ساختن اقتصاد مي باشد. تجارت الكترونيك، بازار كارآمدي را كه در حالت رقابت
كامل پيش مي آيد را ايجاد مي كند، و براي موفقيت در تجارت الكترونيكي
مهمترين اقدام شناخت موانع تجارت الكترونيكي مي‌باشد. (شهريار عزيزي، سيد
حميد خداداد حسيني، شعبان الهي ، 1384)
براي بكارگيري تجارت الكترونيكي
زير ساختارهاي لازم نظير فرهنگ سازي در دولت و مردم، تدوين قوانين و
مقررات و زيرساختهاي اطلاعاتي و ارتباطي و اعتمادسازي در جامعه، نرم افزار،
سخت افزار، آموزش الكترونيك، امنيت و خدمات و سرويسهاي اطلاعاتي و ارتباطي
نظير اينترنت و پرداختهاي الكترونيكي و استقرار اقتصاد الكترونيكي لازم
است. در اين مقاله سعي خواهد شد موانع بكارگيري EC در ايران شناسايي و در
ادامه بعضي از راهكارهاي اجرايي نيز براي رفع آنها ارائه گردد ...