تاریخچه هزينه يابي بر مبناي فعاليت

تاریخچه هزينه يابي بر مبناي فعاليت|35017717|typ|تی وای|فایل کامل|هزينه يابي بر مبناي فعاليت , تحقیق در مورد هزينه يابي بر مبناي فعاليت , دانلود تحقیق هزينه يابي بر مبناي فعاليت , دانلود رایگان تحقیق هزينه يابي بر مبناي فعاليت , پروژه هزينه يابي بر مبناي فعاليت , مقاله هزينه يابي بر مبناي فعاليت , تحقیق حسابد,,,
به وب سایت دانلود و دریافت فایل های درسی آموزشی خوش آمدید اکنون مشخصات فایل تاریخچه هزينه يابي بر مبناي فعاليترا مشاهده می نمایید

مشخصات فایل:
تحقیق هزينه يابي بر مبناي فعاليت
قالب بندی: فایل word و قابل ویرایش
تعداد صفحات: 15


بخشی از متن تحقیق:
هزينه يابي بر مبناي فعاليت :
(ABC
) يك روش تخصيص هزينه ها به توليدات و خدمات مي باشد . آن معمولا بكار
برده مي شود بصورت يك ابزاري از برنامه ها و كنترل مي شود . اين ابزار
ضروري است در طي بررسي هايي كه بصورت ارزشي در يك بخش انجام مي شود . اين
مفاهيم از ABC توسعه مي يابد در يك بخش از يك كارخانه اي كه در طي سالهاي
1970 و 1980 در US انجام گرفت .
در طي اين مدت موافقت مي كنند وبا يك
ميزان كارخانه هاي ملي كه بصورت ساده اكنون در CAMI شناخته شده اند . فراهم
مي كند فعاليت نقشي از مطالعات و اطلاعات شخصي را وقتي كه مي تواند بصورت
يك فرمهاي شناخته شده فعاليت كند در نرخ ارزشمند شركت و بيرو روبرت كاپلان
پيشنهاد كردند يك ميزان از مدلهايي كه توجه مفاهيم كنند به تعدادي از
مفاهيمي كه بصورت هنري منتشر كنند در مجله ها روارد باسينس كه بر مي گردد
به سال 1988 .
كوپروكاپلاك توصيف كرده است روش ABC كه حل مي كرد مسائل
را از طريق يك سيستم مديريتي كه به آن بها مي داد از طريق سيستم مديريت كه
بعلاوه اين سيستم ارزشي كه هستند اغلب قادرند تعيين كنند بدرستي قيمت واقعي
را در توليدات كه ارزش پيدا مي كند با ارزش خدمات در نتيجه مديران مي
توانند تصميم بگيرند كه متكي شوند بطور ناصحيح يا نادرست باشد با جزئيات
مخصوصي كه تركيب مي شوند با نتيجه اي كه مي گيرند ماندن در يك حيطه دلخواه
درصدي از ارزش را به بهايي تخصيص مي دهد در ABC هويت آن را جستجو مي كند كه
باعث مي شود در نتيجه ارتباط پيدا مي كند با موضوعات واقعي كه براي بهاي
آن پيشنهاد مي دهند يكبار از فعاليتهايي كه بصورت ارزشي پيشنهاد داده مي
شود مي تواند بهاي آن را مشخص كند كه اين فعاليتها توزيع مي كند بصورت
وسيعي از محصولات كه مي تواند توليدات بيشتري را بوجود آورد . توجه مي كند
به حوضجه هايي ديگري كه با روشهاي مختلف مي توانند منجر شوند به قيمت آن يا
شارژ كنند بهاي بيشتري را براي محصولات بيشتر ...